zondag 11 november 2012

Freubel avondje

Afgelopen week kwam Vera van Juffrouw X
langs voor een gezellig avondje.
Want het is toch gezelliger om
met zijn tweeën te freubelen.
 
We zijn aan de gang gegaan met vilt.
En omdat het bijna (nou ja het is al november) kerst is
hebben we hangers voor in de boom gemaakt.
 

De sterren heb ik gemaakt,
en de harten zijn van Vera.
Zij had voor mij nog wat voor mijn vriendjes meegenomen.
Ik kan de vogeltjes in mijn tuin weer verwennen.
Voor Vera had ik een hanger gemaakt.
De kralen had ik laatst in de kringloop winkel gescoord.
Ik vind ze super.
 
Van het weekend heb ik weer eens mijn haaknaalden erbij gepakt,
En dit vosje gehaakt.
 

 
Het is een broche,
het patroon heb ik hier gevonden.
Wil je zo'n vosje winnen.
Hou dan mijn blog in de gaten,
want het is bijna tijd voor een give-away!
Omdat ik al bijna een jaar aan het bloggen ben.

1 opmerking:

  1. Zo hee, jullie zijn lekker aan het vilten geweest! Wat een mooie hangers zijn daar uit gekomen. Ik ben ook al aan het kerstknutselen hoor, je kunt niet vroeg genoeg beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen