maandag 3 juni 2013

Birds

Het is afgelopen week druk geweest,
en heb daarom beer #22 nog niet af :(
maar ga zo weer verder haken.
 
Waar ik zoal druk mee ben? is:
dat we de zolder aan het verbouwen zijn,
dat dat altijd meer tijd kost dan je denkt.
Maar dat we gelukkig hulp hebben
van een zeer goede klusjes man.
Ik beperk me dan ook voor het klussen
tot schilderen en schoonmaken.
Oja en zorgen voor het eten en drinken
en de benodigde spullen uit de bouwmarkt :)

 
Over een tijdje hoop ik lekker uit
het dakraam te kunnen staren.
 
 
Ook hebben we de gevels laten voegen
en de stenen laten schoonmaken.
Tja soms komt alles tegelijk. maar ja..
Dus zondag hebben we de tuin weer onze tuin gemaakt.
Opruimen en alles op zijn plaats zetten.
Het was er wel heerlijk weer voor.
 
En dan nu waarom dit blogje birds heet.
Gisteren maakte ik deze foto's van de vogels in de tuin.
Daar wordt ik elke dag weer blij van.
 
 
 
 
Dat is genieten toch?
Zo nu ga ik naar de beste singer/ song writer kijken.
Een super programma.
en zorgen dat nummer 22 dan toch afkomt :)
 
 
 
 
 
 
 


1 opmerking:

  1. Heerlijk he al die vogels, daar word ik ook zo blij van! Alleen vandaag lag er een baby musje dood in de Pipowagen, zo sneu! Voortaan de deur maar dicht laten! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen