zondag 3 november 2013

100e bericht, een give away en een nieuwtje

Hoera!
Dit is mijn 100e bericht.
Dat is wel een klein feestje waard dacht ik.
En daarom maar weer eens een give-away.
 
Ik vond drie keer een oude happinez van dit jaar.

Daar kan ik vast iemand blij mee maken.
Ik vul het nog aan met wat leuke dingetjes,
maar dat blijft nog even een verrassing :)
 
Laat in een reactie weten of je mee wilt doen,
dat kan tot wanneer de sint in het land komt,
zaterdag 16 november.
Daarna ga ik de pakjes versturen.
 
 
 
En hierbij het leuke nieuws.
Een tijdje geleden heb ik dit lieve mutsje gemaakt
voor de kleine die wij half februari verwachten.
Vandaar waarschijnlijk dat ik niet veel berichtjes heb geplaatst.
En ook geen fut meer had voor het 52 weken project.
De zwangerschap verloopt heel goed,
maar 's avonds heb ik niet heel veel energie meer.
Dus schiet het haken, breien en bloggen er wat bij in...
 
Zo nu ga ik maar weer eens aan de gang.
Mijn echte  punnikkamer op ruimen
want daar gaat de babykamer komen.
 
Maar gelukkig heb ik goede hulp van Miss Sweetheart,
van haakjuffie.
Ze heeft me vanmorgen al goed geholpen
om een lekker krentenbrood te maken
 
 
En terwijl ik dit berichtje maak,
is ze de krant aan het lezen.
 
 
Maar er gaat zo gewerkt worden.
Fijne zondag allemaal!
 
 
 



8 opmerkingen:

  1. proficiat met je 100e maar vooral met je zwangerschap. Doe maar rustig, vanaf februari krijgen wij vast heel veel schattige babyverhaaltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk gefeliciteerd. Wat een ontzettend leuk nieuws zo'n kleintje. Geniet er vooral van, want het is zo voorbij (wat een cliché hè). En natuurlijk do eik mee met de give-away.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, wat een fijn vooruitzicht. Van harte proficiat! En inderdaad geniet, geniet, geniet, want het gaat ontzettend snel. De kleinste hier is met haar acht maanden alweer grotendeels baby-af. Voor de Happinez waag ik graag mijn kansje.

    Fijne dag nog!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Lekker dat het goed gaat. Voor de happinez waag ik ook graag een kansje. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je zwangerschap, wat een mooi nieuws! Je hebt het lang verborgen weten te houden, of ben je echt zolang niet meer in blogland geweest? Fijn dat alles voorspoedig verloopt!
    Ik ben altijd in voor Happinez, doe graag mee! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk nieuws! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Heel veel plezier met alle voorbereidingen! Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heeft ze het gezellig bij je zeg! Geniet van elkaar xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Geniet er maar van.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen