woensdag 12 februari 2014

Nieuw haakboek

Van de week heb ik mezelf getrakteerd op een nieuw haakboek.
en niet zomaar,
maar ik heb 10 doelen behaald
van mijn 40 doelen lijstje die ik wil halen voor ik 40 wordt.
Hierop staan allerlei dingen die ik graag wil doen,
of waarin ik mezelf wil ontwikkelen.
Dit varieert van hele concrete doelen zoals
een give-away organiseren, tot leuke dingen doen,
iets goeds doen voor een ander, of nar Artis gaan.
En aangezien ik er 4 jaar over mag doen,
 vond ik dat ik bij het behalen van 10 doelen mezelf wel mocht trakteren.
En dat werd dit haakboek,
het stond al heel lang op mijn verlanglijstje.

 
En het weekend heb ik hard gewerkt.
De gordijnen zijn klaar en hangen!
Ik ben er heel blij mee!
 
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je jezelf getrakteerd hebt, gelijk heb je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voordeel van veertig worden....dat je jezelf steeds vaker gaat trakteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig, Ingrid ! Je maakt me wel nieuwsgierig naar je 40 punten ;-)
    Succes met de laatste loodjes - hopelijk het volgende berichtje een geboorteberichtje ?!
    Liefs,
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen