maandag 13 oktober 2014

Nog even nazomer nu de herfst nadert

Wat vliegt de tijd toch weer.
Telkens als ik weer eens een bericht heb geplaatst,
denk ik dat ik wel iets regelmatiger iets ga posten.
Maar ja....
Nu had ik ik de afgelopen weken wel een goed excuus.
 
In september hadden wij 3 weken vrij.
Wij zaten 2 weken heerlijk vlakbij de kust
Wat was het heerlijk in die mooie nazomer.
Vooral de eerste week was het nog echt strandweer.
En hebben we veel gefietst.
 

De kleine meid vond het prima achterop.
Meestal lag ze lekker te slapen,
maar ze zat ook alles goed te bekeijken.

 
 
en de tweede week hebben we vaak over het strand gewandeld,
gevliegerd en eens een dagje met de auto op pad.
En we hebben toerist in eigen land gespeeld.
 
 
De Zaanse Schans. Best grappig.
En natuurlijk heb ik ook wat creatiefs gedaan,
Dit vrolijke kussen geborduurd.
Ondertussen is het borduurwerk af,
maar moet ik alleen nog een stofje voor de achterkant ertegen aan naaien.
 
 
 
 


1 opmerking:

  1. Wat een geweldig kussen! Was dat een kant-en klaar pakketje?
    En heerlijk zo dat babystoeltje op de fiets, geen wonder dat ze genoot. Nog bedankt voor je leuke kaartje! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen