dinsdag 21 mei 2013

Uitslag give away

En dit bericht stond dus vanaf gisteren in concept.
Kom ik net achter.
Maar hier is dan de uitslag:


Een dagje later dan gepland,
maar gisteren heb ik hier heerlijk van het zonnetje genoten.
En ik was even vergeten dat het Pinksteren was,
en dan doe je toch andere dingen dan normaal.
Omdat ik het dus even snel moest doen,
heb ik niet de nummer generator gebruikt,
want dat heb ik nooit gedaan.
Dus schreef ik braaf iedereen op een lijst en
vroeg aan manlief een nummer tussen 1 en 18.
7
zei hij en zie:

Lien
je bent de gelukkige!
De give away komt naar je toe!
je adres heb ik nog ergens.....

oja beer #20 is onderweg,
 maar heeft dus ook wat vetraging opgelopen :)


2 opmerkingen:

  1. Ohh wat lees ik nu? Wat leuk!! daar word ik blij van na een dagje werken! Je had het erover dat je 44 volgers had, maar nu al 55 zie je dat? Op naar de 66, of 77...:-)
    Heb je de noteswap binnen? ben bang van niet he.... deze week nog even afwachten en anders stuur ik je zelf een brief!
    Heb je mijn adres nog trouwens of zal ik het even mailen?
    Leuk hoor, thanks!!!

    BeantwoordenVerwijderen