zondag 10 maart 2013

52 weken #10 en museumnacht

Gisteren was ik met manlief
naar de museumnacht in Rotterdam.
Dat was echt super.
Veel gezien,
maar waar ik eigenlijk heen wilde,
de tentoonstelling hand-made-lang-leve-het-ambacht,
daar was het zo druk,
dat ik daar een andere keer voor teurgkom.
 
 
Maar we hebben wel veel andere mooie dingen gezien:
 
 
Pushwagner: soft city
 
 
de barbershop
 
 
En een traantje opgehangen.
Het thema dit jaar was Waterlanders.
 
 
En beer #10 wilde ook graag op de foto :)
 
 


5 opmerkingen:

  1. o leuk was daar ook graag naartoe gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat klinkt als een heerlijke avond samen, leuk ook dat t kleine beertje mee mocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je bent geweest! En ik zou eigenlijk ook naar Handmade gaan, maar 'moest' mijn verjaardag vieren. Ik ga dus ook op een later tijdstip... daar ben ik achteraf wel blij om, want ik hou ook niet zo van druk ;) Wat een lief beertje ook! En ik heb een cadeautje voor je: http://www.little-z.nl/2013/03/wildwood-verwend-en-winnaars.html. Wil je mailen naar info[at]little-z.nl? Dan mail ik het patroon zsm naar je toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n originele tentoonstelling!!

    Enne, beertje nr10 ziet er heel schattig uit!!

    Groetjes van Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen