maandag 25 maart 2013

52 weken #11 en #12

Deze week dan #11 en #12.
Wegens wat ziek zijn was #11 vertraagd.
En door de workshop van afgelopen zaterdag
is #11 geen gehaakte beer,
maar een stempel geworden.
Het was de eerste stempel die ik maakte!
En is ie niet schattig.
 
 
Beer #12 heeft het koud.
En is maar bij zijn warmhoud drankje gaan staan.
Met een dikke sjaal om, om zijn keel warm te houden.
 
 
Hij is wel een beetje jaloers op #9
die lekker in de zon kon liggen,
tussen de krokusjes.
Waar nu niet veel meer van over is.
Maar ja de zon zal vanzelf weer gaan schijnen!
 
 
 


6 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een heel schattige stempel :) En een schattig gehaakt beertje ook zeg! En wat zie ik daar? Aan de Jutter? :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat een leuke stempel heb je gemaakt zeg... super. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nom, nom, een juttertje! Ik drink t nooit behalve als ik op Texel ben, een aantal jaren ben ik daar met mijn oudste geweest in de herfstvakantie , uren wandelen over het strand en dan een juttertje, heerlijk!
    Als je je beertjes ooit gaat verkopen , hou ik me aanbevolen, vind ze zooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach, wat een lief beertje komt daar onder die stempel vandaan! Goed gedaan joh! En het sjaalbeertje is superlief en de kleuren vind ik ook heel mooi bij elkaar staan.

    BeantwoordenVerwijderen