zondag 24 maart 2013

Workshop

Gisteren heb ik samen met Vera
een workshop gevolgd bij vlijtig
 
We werden ontvangen in een sfeervol ingerichte kas,
waar je gelijk al door de omgeving wordt geïnspireerd,
ook al waaide het hard en was de tuin nog in winterstand.
 
 
We begonnen met een workshop boekbinden,
en hoewel we daar niet voor kwamen.
zijn we om.
Er zullen nog meer boekjes komen!
We begonnen met hoe je heel eenvoudig van een a4
een boekje kan maken, door alleen maar te vouwen
en een stukje in te knippen.
Daarna maakten we twee boekjes met een verschillende techniek.
 
 
Na een heerlijke lunch
gingen we stempels maken.
Wat ik al een tijdje wil leren.
Hier het resultaat:
 
 
Het was echt een supergeslaagde dag.
Ik weet waar ik de komende tijd mee bezig zal gaan.
Boekjes en stempels maken,
wat is dat leuk zeg!
 
 
Fijne zondag!
 
 


6 opmerkingen:

  1. Klinkt als een super gezellige en leezame dag, mooi hoor je stempels en boekjes.
    X Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke dag en ik vind je stempels prachtig!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige en creatieve dag! De boekjes zijn echt prachtig! En dat snailmail stempeltje is tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke post heb je geschreven ! En inderdaad, wat is stempels en boekjes maken leuk he ? Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag het al op vlijtig blog! Leuk, ik had daar ook wel in die kas willen zitten ook al was het koud!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jah ziet er echt leuk uit! die boekjes helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen