dinsdag 19 maart 2013

Gewonnen

Vorige week heb ik de give-away bij Zomerkind gewonnen!
Als je haar berichtje leest snap je wel hoe blij ik hiermee ben :)
 
 
Het zat allemaal in de schattige zelfgemaakte envelop.
en in het vilten zakje zat een ieniemienie feestpakket.
Nog een klein slingertje en twee taart kaarsjes.
Zo leuk!
 
Maar ...... 
Dit was wel het mooiste en hangt nu aan mijn autosleutel
 
 
Afgelopen week was ik een beetje ziekjes,
en ook nu zit ik weer een beetje te tollen achter de computer.
Ik heb dus voor het eerst,
(en dat vind ik wel erg)
niet een beertje kunnen haken.
Maar dat had ook een andere oorzaak.
 
Ik heb deze draak gemaakt.
Als kraamkado voor een vriendin.
Het patroon is van Tessa van Echtstudio.
 
 
 
Ooit wel eens een amigurumi gezien die uit zoveel onderdelen bestaat??
 
 
Tja dan snappen jullie hopelijk wel
dat een beertje er vorige week bij in schoot.
Maar ik maak er deze week wel twee.
Is dat probleem ook opgelost!
En heb ik aan het einde van het jaar wel 52 amigurumi's.
 
Zo ik ga maar snel mijn bedje opzoeken.
 
 
 
 
 

 

5 opmerkingen:

  1. Oh, die draak is leuk zeg! Een origineel cadeau!
    En wat een lieve dingen heb je gewonnen, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He wat vervelend dat je ziek bent!Zal ik je dan na t weekend mailen voor de snailmail?

    liefs Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk draakje, maar wat een werk!! Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne give away :) Echt mooi! En dat draakje... WAUW! Wat een schatje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wist wel dat je er blij mee zou zijn ;-) Nogmaals veel plezier er mee. Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen