donderdag 14 maart 2013

Round Robin en kringloopvondsten

Maandag was ik naar een voor mij
nieuwe kringloopwinkel
in Almkerk.
En ik had al eens bij een paar mensen gelezen dat dat
echt een leuke kringloopwinkel is.
En ja, ik kan het beamen.
Ik heb er heerlijk lopen struinen en
deze vondsten meegenomen.
 
ik  ben er weer heel blij mee.
 
Dit jaar doe ik ook weer mee met een Round Robin project.
En na een paar avondjes freubelen
ziet mijn bureau in de punnik kamer
er zo uit....
 
 
Ook de vloer ligt bezaaid met allerlei knipsels
en tijdschriften.
Dat wordt van het weekend eerst opruimen
voor ik met het volgende boekje verder kan.




5 opmerkingen:

  1. Wat een fijne vondsten!
    Dat round robin project ken ik niet, zal eens gaan lezen.

    fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige vondsten heb je gedaan! En die werkplek... Och... het is net alsof je een foto van mijn bureau hebt gemaakt als ik aan de freubel ben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vondsten! En succes met je RR boekje, leuk om te doen he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen